poniedziałek, 25 stycznia 2016

Do poduszki...

Najlepiej jest, kiedy przyjemne można połączyć z pożytecznym, co też uczyniłam.
Mam nadzieję, że kiedyś ten wpis przeczytają mądre oczy, które są w stałym związku z jeszcze mądrzejszym rozumem, który to pozdrawia serce i razem kierują dobrą wolą, sumieniem, chęcią pomocy i wprawiają tym samym myśli w czyny za pomocą rąk i nie tylko. 
Na TEGO typu stronę, trafiłam przypadkiem. Inicjatywa od samego początku zrobiła na mnie wrażenie. Wtedy nie wiedziałam, że strona jest nie tylko fejsbukowa, działa od dawna, a zapotrzebowanie jest ogromne.Strona, której celem było, podarować dzieciom  uśmiech, poprzez uszycie dla nich np kolorowej poszewki na Jaśka. Na Jaśkach się nie kończyło :-) na nich się dopiero zaczynało!
Niestety kontakt z koordynatorką tejże strony był bardzo sporadyczny. Jak tu się za coś brać, jak odpowiedzi przychodzą po miesuacu. W takim tempie nic się nie uda, pomyślałam i założyłam swoją własną stronę, wykreowałam inicjatywę i przystąpiłam do działania. Celem jest pościelowe póki co zaopatrzenie  dla szpitali, domów dziecka, placówek wychowawczych. Okazało się, że są chętni do pomocy, są i tacy którzy stoją za mną murem i choćbym chciała się wycofać, to ani kroku w tył. I dobrze, bo wcale nie chcę. Chcę do przodu, przed siebie, na przeciw wyzwaniom. Szyć można tulaki, dresiki, maskotki i wiele innych. Potrzeba tylko chęci i.trochę materiału. 
Czy to nie jest wspaniałe?! 
Powiesz, że czasu nie masz? Że to tyle zachodu, że miejsce, że organizacja, że wszystkie przeciwności losu. Pewnie. zanim jednak ponarzekasz, usiądź i uszyj. Popatrz na swoje dzieło i pomyśl ile dobra i uśmiechu Twój uszytek sprawi innym. Do dzieła!
Dobro powraca.
Satysfakcja gwarantowana
Plus 70 do "Jestem dobrym człowiekiem"
Mnie cała akcja pochłonęła wręcz. 

Szczegóły na ---> Facebook ---> DO PODUSZKI
Zapraszam.


P.S. A wieści szybko się roznoszą... sąsiedni blog, również się na to pisze, się szyje.. się
Serce rośnie ! :))))))))))))))))))
kliknij i 
Sprawdź

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz